010-5212635 info.cbsdewiekslag@spectrum-spco.nl

Welkom op CBS De Wiekslag

Je bent van harte welkom voor een persoonlijk kennismakingsgesprek en een rondleiding op onze school. Hier nemen we de tijd voor, meestal een uur, omdat dit een belangrijk moment is om elkaar te leren kennen. Daarbij krijg je informatie over de school, kan je je vragen kwijt en kan je de sfeer in de groepen proeven.

Voor het maken van een afspraak kan je contact opnemen met de directie, bestaande uit Marieke Paas (directeur) en Marije Spaan (intern begeleider). Maak hiervoor gebruik van het onderstaande formulier.

Samen groter groeien!

Inschrijving

We starten altijd met een kennismakingsgesprek en een rondleiding. Hebben we al eerder kennisgemaakt en de school bekeken of zitten er al broers of zussen op onze school? Dan kun je contact opnemen met de directie van de school, dan zetten wij de procedure in gang.

Schoolgids

In onze schoolgids staat vrijwel alle informatie rondom school- en gymtijden, beleid en jaarplannen.

Schoolgids

Tijdens de rondleiding

Voor het zoeken naar een school en het kiezen van de juiste plek is het fijn om te weten waar je aan toe bent. Wij delen hier alvast wat informatie.

• Moet ik eerst een rondleiding inplannen?

Je maakt inderdaad eerst een afspraak voor een kennismakingsgesprek met rondleiding. Tijdens het gesprek vertellen wij hoe er gewerkt wordt op onze school. We luisteren ook naar wat jullie over jullie kind(eren) vertellen, over de ontwikkeling en de onderwijsbehoeftes.

• Kan ik na de rondleiding direct inschrijven?

Wanneer er na de kennismaking en rondleiding geen vragen voor zowel jou als voor de school zijn die beantwoord moeten worden, en wij als school aangegeven hebben dat er plek is, is het mogelijk om direct jouw kind in te schrijven.

• Hoelang duurt een rondleiding?

De rondleiding duurt ongeveer een uur.

• Wanneer kan ik een rondleiding inplannen?

Het is prettig om de school gedurende de schooltijden te zien en de sfeer in de school daadwerkelijk te ervaren. In overleg met jou plannen we dan ook een afspraak gedurende de schooltijden in.

Ervaringen van ouders en leerlingen

Wij geven graag ouders en leerlingen het woord om de echte ervaring met de school te lezen!

Onze kinderen (Iris van 10 en Kasper van 7) zitten beide op CBS De Wiekslag. Wij als ouders hebben geen moment spijt gehad om onze keuze. Als wij zien hoe betrokken de directie, leraren en ouders zijn, kunnen wij ouders zeker aanraden om hun kinderen aan te melden bij CBS De Wiekslag. De manier van lesgeven en hoe onze kinderen worden klaargestoomd voor het verdere leven bevalt ons goed. CBS De Wiekslag is een fijne school voor kinderen die in een veilige omgeving zichzelf kunnen ontwikkelen.

Sandra en Jorn ouders van Iris en Kasper

Geïnteresseerd in onze school?

Bekijk hoe onze rondleiding en inschrijvingsprocedure eruit zien. Kom eens langs en maak kennis met ons en de school!

Afspraak maken voor een rondleiding? Vraag een rondleiding aan en wij nemen contact met je op
Naam*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.